På spåret

När jag öppnade lådan till loket igår afton insåg jag att det faktiskt följde med en banvall och en räls som loket ska stå på. Så jag började med denna och problemen började på en enda gång. Jag har alltid för bråttom och läser inte exakt hur man ska göra och då blir inget bra.
  
Här är då själva banvallen som är i 8 delar.


Å här är några biler där jag tänkte att ni skulle få se då jag limmar. Men! Är det någon som kan se vad som är fel?


Ni som gissade att jag limmat ihop fel ändar på vallen gissade alldeles rätt, och jag trodde att det bara skulle vara att vända på delen som satt fel...men icket! Det var bara att ta isär allt som jag satt ihop, och limmat, för att sedan montera igen (den här gången efter intsruktionerna). Resultatet blev inte så pjåkigt ändå. I mogon ska ni få se den målad!

...å en bild på Loket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0