Välkommen

Nu är det såhär att jag har gjort denna blogg mest för att kunna visa min nära och kära mina framsteg i modellbygget. Men alla är såklart välkomna.
Jag är så gott som novis inom modellbygget och hade med bloggen här tänkt visa min utveckling av kunskaper och mina lärdomar. Eftersom jag redan hunnit börja bygga och kom inte på idén föränn nu att göra en blogg så är en figur redan klar. Jag bifogar därför en bild här ovan så ni kan bli lite uppdaterade. Ska försöka komma ihåg att regelbundet uppdatera allt eftersom arbetet fortskrider. Det jag har tänkt bygga en tank (pansarvagn) med fotsoldater. Den tyska armén under andra världskriget. Hoppas ni finner det intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0