NEIN!

Ibland är man riktigt klantig! "Däcken" på pansarvagnen är i fyra delar styck och det är 18 stycken som ska göras. Det är två sorters däck och dom är gjorda för att överlappa varandra, det skulle vara 8st som låg bakom och 10 stycken som låg framför. Jag gjorde tvärt om vilket gör att det inte stämmer...alls. Så det var bara att försöka demotera och göra om, och det var då det hände! Lyckades bryta av en axel till däcken. Gjorde mitt bästa att laga det och det syns inte längre, men paniken var inte mindre för det. Bara så ni vet att inte allt går som på räls för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Magnus och Ida

Synd bara att den söta fotografen inte var där och kunde föreviga känslostormarna, det vore intressant att se :D

2008-11-22 @ 17:57:13
Postat av: Den söta fotografen ;)

Jag får tänka på det och vara mer snabb med kameran nästa gång.

2008-11-23 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0