en helklädd Herr Götrich, med vänner


Hej hej hej! Jag skulle kunna be om ursäkt igen eftersom det nu gått ännu längre tid än sist... men det kommer jag inte att göra. Istället så får ni bilder på orsaken till varför jag inte uppdaterat. "Herr Götrich" är nu klar! Så skåda på bilderna och njut... eller nåt. Har även använt akvarellfärg för att göra dom skitiga (därför är de andra två gubbarna med igen, så ni får se hur de ser ut med schmüts på sig) och få en mer realistisk känsla. Hoppas ni kan se vad som är gjort på de små bilderna.

Kommentarer
Postat av: Emma och Mattias

Oj det vart ju riktigt bra med allt smuts och blod!! Väldigt effektfullt :)

2008-11-02 @ 23:10:20
Postat av: Anette

Ja, jag kan bara instämma med Emma & Mattias! Riktigt bra blev det med akvarellen där.

2008-11-03 @ 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0