Info.

Bara för allmänt vetande så är det så att stommen på pansarvagnen är grå, alla delar är grå, det finns inte en enda del som inte från början var grå. Med det vill jag alltså ha sagt att den är målad av mig redan . Den är och kommer att förbli sandfärgad, med vissa inslag av brunt (när jag får tag i en Airbrush). Ledsen att göra er besvikna med den kommer inte att byta färg. (hade kanske valt en bättre färg såhär i efterhand men det är inte så lätt att göra om nu). Sett från målningssidan då.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ser ju nu när man kollar på äldre bilder att allt var grått i början! Färgen är ju trots allt en bra ökenkamouflage. Av någon anledning var jag insnöad på att du skulle måla den grön...

2008-12-02 @ 20:35:29
Postat av: Viktor

Magnus: Jo det förstår jag, Anette var som inne på det med. Men det är väl den allmänna uppfattningen att det pansarvagn ska vara grön.

2008-12-02 @ 20:44:05
Postat av: Viktor

"en pansarvagn"... inte "det pansarvagn"... briljerade med svenskan där ;)

2008-12-03 @ 16:57:36
Postat av: Mamman

Jag har haft lite svårt med kontakt...

Var har ALLA delarna tagit vägen?

ligger dom inuti o skramlar eller sitter samtliga på rätt ställe?

2008-12-04 @ 17:48:11
Postat av: Viktor

Mamman: Ja vad du nu menar med ALLA delar vet jag inte, men det är en del som är på plats. Och inga ligger inuti och skramlar :) Ska lägga ut lite kort på detaljerna.

2008-12-04 @ 18:10:53
Postat av: Far

Du kanske tänkte "Das pansarvagn".Det blir väl lätt så när man bygger tyska stridsvagnar.

2008-12-04 @ 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0